0

تلفن ابری چیست ؟

تلفن ابری تلفن اینترنتی مرکز تماس ابری
ثبت شده 2 سال پیش توسط امیر خانی ویرایش شده در 1400/6/13

اگر شما مدیر یک شرکت هستید و یا به هر ترتیبی مدیر یک کسب‌و‌کار هستید. حتما می‌دانید که داشتن یک تلفن ثابت همراه با امکانات نظیر تلفن گویا، ضبط‌مکالمات، داخلی و صف‌های تماس بسیار اهمیت دارد و میتواند راجع به کسب و کار شما ذهنیتی مثبت یا منفی در مخاطب بالقوه شما ایجاد کنند.

در اغلب موارد کسب‌وکارها بعد از تهیه جا و مکان باید به اداره مخابرات منطقه خود مراجعه کنند و درصورتی‌که مخابرات منطقه ظرفیت خالی داشت، نسب به خرید خط به تعدادی موردنیاز خود اقدام کنند و تازه این شروع مسیر داشتن یک مرکز تلفنی مناسب است، معمولاً کسب‌وکارها بعد از خرید خط باید نسب به تهیه سخت‌افزار گران‌قیمت ویپ و یا سانترال و سیم‌کشی دفتر کار و همچنین خریدن تلفن‌های سخت‌افزاری پاناسونیک اقدام کنند که بسته به نیاز کسب‌وکار می‌تواند بین بیست میلیون‌تا پانصد میلیون تومان هزینه‌بر باشد. علاوه بر همه‌ی این‌ها نگه‌داری آن‌هم مشمول هزینه خواهد بود و به‌طور متوسط سالی بین سه میلیون‌تا ده میلیون تومان هزینه نگهداری از مرکز تلفنی سنتی شرکت خواهد بود. در این مقاله می‌خواهم شماره را با فناوری جدید مرکز تلفن ابری آشنا کنم که میتواند هزینه‌های راه‌اندازی و استفاده از مرکز تلفنی را تا ۷۰ درصد کاهش دهد، شما با استفاده از این فناوری می‌توانید مرکز تماس تلفنی خود را به‌آسانی راه‌اندازی کنید.

میخواستم دوستانی که تجربه استفاده از این فناوری رو دارن، تجربه خودشون رو اینجا با من هم به اشتراک بزارن، تا کمک بشه سرویس مناسب رو انتخاب بکنیم.

تلفن ابری چیست ؟

0 جواب

loader

لطفا شکیبا باشید ...