سلام میخواستم بدونم بازی halo infinite کی منتشر میشه؟
تابستان امسال مطلع شدیم که مایکروسافت و استودیو 343 Industries نمیتوانند بازی Halo Infinite را برای عرضه در کنار ایکس باکس سری ایکس آماده کنند و مجبور به تاخیر تاریخ انتشار آن شدند.
همه چیز از جایی شروع شد که در رویداد مربوط به ایکس باکس سری ایکس، تریلری از Halo Infinite منتشر شده که بازخوردهای بسیار بدی دریافت کرد. اکنون استودیو 343 Industries اعلام کرده است که این عنوان در پاییز سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.
343 Industries اعلام کرد که بازی Halo Infinite به نوعی این سری را ریبوت میکند و سعی خواهد داشت تا به ریشههای هیلو بازگردد. جوزف استتن (Joseph Staten)، نویسنده اصلی اولین بازیها از این سری در استودیو بانجی، که چند ماه پیش به استودیو اضافه شده است، در این باره توضیح داد:
زمانی که من به استودیو اضافه شدم که تیم با بازخوردهای منفی مواجه شده بود و در نهایت همه چیز در این خلاصه شد که ما به زمان بیشتری نیاز داشتیم. از این رو تصمیم گرفته شد که در پاییز به سختی روی توسعه بازی کار کنیم، در تعطیلات به تیم استراحت دهیم و ماه ژانویه بازگردیم تا ساخت بازی را در محیطی سالم ادامه دهیم.
جوزف استتن سابقه نویسندگی و کارگردانی، کاتسینهای نسخه اول تا سوم بازی را دارد و حتی رمان Halo: Contact Harvest را نیز نوشته است. او در مورد بهبودهای گرافیکی بازی گفت که جزئیات محیط بیشتر از قبل شده و کیفیت نورپردازی بازی از جمله سایهها خیلی بیشتر شده است.
دو هفته پیش شایعات منتشر شدند که به وجود بخش بتل رویال در بازی Halo Infinite اشاره داشتند. استودیو توسعه دهنده به سرعت این شایعات را رد کرد و تنها اطلاعاتی که اکنون در مورد بخش «مولتیپلیر» هیلو اینفینیت در دست داریم، رایگان بودن آن و پشتیبانی از پرداختهای درون برنامهای است.
در انتهای این پست، جوزف استیتن کارگردان خلاق این بازی اظهار داشته که خود او در همان هفته اول دسترسی به نسخه کامل بازی، دو مرتبه کمپین داستانی آن را به اتمام رسانده است و توسعهدهندگان این بازی درحال حاضر روی برطرف کردن باگها و اصلاح نهایی ساختار بازی تمرکز کردهاند.
نیل هریسون رئیس بخش مدیریت محتوای هنری 343 Industries در بخشی از اظهارات اخیر خود درباره این بازی میگوید:
«هدف اصلی ما از انتشار ویدیوی گیمپلی بازی Halo Infinite در ماه ژوئیه، تنها نمایش مکانیزمهای گیمپلی این بازی بود. البته این قسمت از اهداف ما با موفقیت به نتیجه رسید؛ اما واقعیت امر این بود که طراحی هنری و جلوههای گرافیکی این ویدیو به هیچ وجه با استانداردهای هیلو همخوانی نداشت؛ حتی اگر ادعا کنیم این ویدیو به نسخه درحال توسعه بازی تعلق دارد. اکثر بازخوردهایی که از سمت جامعه مخاطبان و طرفداران دریافت کردیم، کاملاً مطابق اهداف و فعالیتهایی هستند که قبلاً برای انجام آن متعهد شدیم. این موارد شامل تمامی انتقادهایی هستند که به نحوه تنظیم و طراحی جلوههای مربوط نحوه نورپردازی محیط بازی، طراحی کاراکترها، نمایش شاخ و برگ درختان، ابرها، و سطح جزئیات محیطی وارد شدند.»
«بااینحال، انتقادات و پیشنهادها جامعه طرفداران بسیار فروتنانه بودند و ما را مجبور به بررسی فرصتهای بیشتر برای بهبود و پیشرفت این پروژه کردند.»
بازی Halo Infinite علاوهبر تأخیری که بالاتر به آن اشاره شد، سال پرماجرا و چالش برانگیزی را پشت سر گذاشته است. کارگردان سابق این بازی در ماه اکتبر تصمیم به ترک پروژه گرفته و حواشی زیادی را برای آن ایجاد کرد. 343 وعده داده که در ادامه ارتباط بیشتری با جامعه طرفداران داشته و به اشتراک آخرین اخبار و اطلاعات بازی خواهد پرداخت. فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس نیز اخیراً اعلام کرده بود که از تعویق زمان انتشار این بازی خوشحال شده است؛ چراکه عقیده دارد حالا و تا رسیدن به زمان عرضه این بازی، کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و سری اس بیشتری برای خرید در دسترس علاقهمندان قرار خواهد داشت.
Halo Infinite روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پیسی عرضه خواهد شد.
لطفا شکیبا باشید ...