0

راهنمای بازی injustice 2

بازی injustice 2 خرید بازی injustice 2 بررسی بازی injustice 2 دانلود بازی injustice 2 فروش بازی injustice 2 injustice 2
ثبت شده 3 سال پیش توسط یوسف کافی ویرایش شده در 1400/3/26

راهنمای بازی injustice 2 رو میخواستم 

راهنمای بازی injustice 2

1 جواب

0
3 سال پیش توسط: یوسف کافی

به عنوان یک بازی مبارزه‌ای، بازی Injustice 2، دارای سیستم منحصر بفردی است که البته نقاط مشترک زیادی با بازی Mortal Kombat دارد. این بازی برای توصیف موقعیت‌های مختلف در بازی، عبارات و مضامین خاص خود را دارد که شاید تنها حرفه‌ای‌های عرصه بازی‌های مبارزه‌ای با آن آشنا باشند. به همین دلیل، در این مطلب سعی کرده‌ایم تا حدودی این بازی را برای گیمرهای تازه‌کار توضیح دهیم.

 

 

 

عبارات کلی

در زیر می‌توانید معنا و مفهوم عبارت‌های کلی و رایج بازی را مشاهده کنید.

Special Move: یک حرکت تهاجمی که با ترکیبی از کلید جهت‌ها و دکمه‌ها انجام می‌شود.

Move Type: محل برخورد ضربه‌ای که وارد می‌شود به سه نوع High، Mid و Low تقسیم می‌شود.

Block Damage: مقدار آسیبی که یک حرکت تهاجمی به حریف در حالت تدافعی وارد می‌کند.

Overhead: حرکتی که باید حتما به صورت ایستاده دفاع شود.

Juggle: ضربه زدن به مبارزی که به درون هوا پرتاب شده است و شما می‌توانید همچنان به او حمله کنید و کمبوی خود را ادامه دهید.

Cross Up: حمله پرشی که به پشت سر دشمن وارد می‌شود. در این هنگام، حریف حتما باید دفاع را از پشت انجام دهد تا حمله را متوقف کند.

Wakeup Attack: یک حرکت ویژه که بلافاصله پس از زمین خوردن انجام می‌شود.

Reversal Attack: یک حمله ویژه که بلافاصله پس از دفاع کردن انجام می‌شود.

Block Escape: یک مانور که به شما اجازه می‌دهد تا به ازای یک خط از نوار ویژه خود، کمبوی حریف را بشکنید.

Air Escape: یک مانور که به شما اجازه می‌دهد تا به ازای دو خط از نوار ویژه، از وضعیت Juggle خارج شده و کمبوی دشمن را بشکنید.

Roll Escape: یک مانور ویژه که به شما اجازه می‌دهد تا به ازای یک خط از نوار ویژه، از یک وضعیت خطرناک فرار کنید.

Delayed Getup: یک مانور که به شما اجازه می‌دهد تا روی زمین بمانید و زمان بندی دشمن را به هم بزنید.

Clash: یک مانور که به شما اجازه می‌دهد تا از یک حمله یا کمبو فرار کنید و به ازای آن، از نوار ویژه شما کم می‌شود. این مانور تنها یک بار در مسابقه برای هر کاراکتر و تنها زمانی که لایه دوم جان پدیدار می‌شود، قابل اجراست.

Meter Burn: حمله شما برای داشتن قدرت بیشتر، مقداری از نوار ویژه کم می‌کند.

Delay: یک ورودی بیشتر به حمله، که باعث تأخیر در انجام حمله می‌شود.

Cancel: یک ورودی که باعث توقف حمله در میانه می‌شود.

Frame Data چیست؟

Frame Data یک مرجع کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بازی Injustice 2 را بهتر درک کنید. هر حمله در ابتدا، میانه و انتها که به آن‌ها در بازی Start-up، Active و Recover گفته می‌شود، مقدار مشخصی فریم را اشغال می‌کند. Frame Data مقدار فریم هر کدام از این قسمت‌ها را نشان می‌دهد.

دانستن مقدار فریم هر حمله برای هر کاراکتر، به درک بیشتر شما از محدودیت‌ها و مزایای هر حمله کمک شایانی می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید حملات دشمن را دفع کنید. با نگاه به Frame Data برای هر حرکت شما می‌توانید حملات دشمن را با Frame Data خود مقایسه کنید و از آن استفاده کنید. برای یک بررسی کلی، نگاهی به معنای هر کدام از قسمت‌های Frame Data می‌اندازیم.

Start-Up: این بخش نشان دهنده مقدار فریم لازم برای آغاز یک حمله است.

Active: این بخش نشان دهنده مدت زمانی است که حرکت در حال انجام است و به دشمن برخورد می‌کند تا یک ضربه کامل محسوب شود.

Recover: مقدار فریم لازم پس از انجام ضربه، با عبارت Recover شناخته می‌شود. شما نمی‌توانید در وضعیت Recover، دفاع کنید.

Block Advantage: این بخش نشان می‌دهد که آیا می‌توانید پس از دفاع دشمن حرکت کنید یا خیر. با توجه به وضعیت شما پس از دفاع، شما ممکن است در وضعیت مثبت یا منفی باشید.

Hit Advantage: مقدار فرصتی که شما پس از انجام یک حمله به دشمن دارید، با این عبارت شناخته می‌شود.

Cancel: مقدار فرصتی که شما پس از لغو حمله خود دارید.

 

loader

لطفا شکیبا باشید ...