0

پاک کردن جای برچسب از روی کابینت چگونه انجام می شود؟

کابینت پرچسب برچسب کابینت پاک کردن پرچسب جای برچسب روی کابینت چسبناک شدن کابینت
ثبت شده 2 سال پیش توسط الهه مقدم نژاد ویرایش شده در 1400/3/13

سلام دوستان.روی سنگای کابینت اشپزخونم برچسبهای مخصوص کابینت چسبونده شده بود.من همشونو کندم.حالا سنگای کابینت چسبناک شده.نمیدونم با چی پاکش کنم.میشه کمکم کنید؟

پاک کردن جای برچسب از روی کابینت چگونه انجام می شود؟

1 جواب

0
2 سال پیش توسط: پریسا قلی زاده

کندن و پاک کردن برچسب روی همه سطوح با ۴ روش عالی

سعیده اسلامیاننوامبر 19, 2017

۷ خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد

پاک کردن برچسب از چوب، شیشه و دیوار و لپ تاب کمد ظرف و کابینت فلزی و چوبیاگر دنبال بهترین راهکار برای پاک کردن برچسب که روی دیوار، کمد، کابینت، ظروف، شیشه، لپ تاپ و پلاستیک هستند یا حتی به دنبال راهی برای کندن برچسب از روی بدنه ماشین که حسابی محکم است، می گردید،  در اینجا قرار است با ۴ روش خوب و سریع برای کندن برچسب آشنا شویم.

بعضی از برچسب ها چسب بسیار محکمی دارند که نمیتوان به راحتی آن ها را جدا کرد و یا حتی ممکن است بر اثر تقلا بیشتر برای کند برچسب، نتوانیم آن را کامل جدا کنیم و نصقه نیمه کنده شوند و ظاهر بدی به کمد دیوار ظرف یا حتی لپ تاپ بدهند. راهکارهای ارائه شده در ادامه بهتون کمک می کند بتوانید برچسب هایی که جدا نمی شوند را از این سطوح را کامل و بهتر پاک کنید.

راهکار اول برای پاک کردن برچسب 

این روش برای کندن برچسب روی سطوح زیر مناسب است:

  • بدنه ماشین
  • چوبی
  • فلزی
  • لپ تاب
  • کاشی
  • دیوار کچی یا کاغذ دیواری

۱- اگر امکان دارد با یک ابر خیس آغشته به مایع ظرف شویی محل برچسب را کامل بشویید. شستن برچسب باعث می شود کندن برچسب راحت تر باشد. بعد با یک دستمال آن را تمیز کنید.

شستن محل برچسب برای پاک کردن برچسب از بدنه و شیشه ماشین و دیگر سطوح

۱- با یک سشوار ( آن را روی گرم ترین حالت بگذارید) روی محلی که برچسب، وجود دارد، از مرکز برچسب به طرف لبه‌ها، حدود ۳۰ ثانیه می گیریم. بعد در حین اینکه سشوار را روی برچسب گرفتیم برچسب را جدا می‌کنیم.

روش کندن و پاک کردن برچسب از روی بدنه ماشین و دیگر سطوح با سشوار

 

ممکن است برچسب روی شیشه یا بدنه کمد یا ماشین خیلی محکم شده باشد و بعد از گرم کردن با دست به راحتی با دست جدا نشود. در این صورت یکی از بهترین وسایلی که می توانیم استفاده کنیم استفاده از کارت بانکی برای سطوح حساس تر مانند کابینت و بدنه ماشین و کاتر تمیز کننده برای پاک کردن برچسب از شیشه است.

استفاده از کاتر تمیز کننده برای پاک کردن برچسب از روی شیشه ماشین و دیگر سطوح

توجه: برای استفاده از کارت بانکی روی سطوح رنگ خورده بخصوص سطوح چوبی خیلی دقت کنید؛ ممکن است رنگ چوب برود. و برای سطوحی مثل بدنه ماشین می توانید از کارت بانکی استفاده کنید.

روش عالی پاک کردن برچسب از روی بدنه ماشین و دیگر سطوح با کارت بانکی

  • بعد اینکه سشوار را روی برچسب گرفتید سریع اقدام کنید.
  • کارت بانکی یا کاترتمیز کننده را از گوشه برچسب در قسمت زیر برچسب وارد کنید.
  • با کمک فشار دست و کارت بانکی برچسب را کم کم از بدنه جدا کنید.

۲- اگر بعد از گرفتن سشوار روی برچسب، کمی از برچسب روی سطح مورد نظر به جاماند و نمی توانید از کارت بانکی یا کاتر استفاده کنید، با پنبه ی آغشته به الکل، یا سرکه روی قسمت به جا مانده ‌بیکشید، تا باقی مانده های برچسب هم پاک شود.

راهکار دوم برای پاک کردن برچسب 

این راهکار برای پاک کردن برچسب روی سطوح زیر مناسب است:

  • کمد چوبی یا فلزی
  • کابینت
  • دیوار سنگی
  • کاشی مانند دیوار آشپزخانه،
  • شیشه
  • ظروف شیشه ای و پلاستیکی و چینی

وسایل مورد نیاز:

  • جوش شیرین
  • روغن مایع یا زیتون
  • پنبه یا قلمو

یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با یک قاشق چای خوری روغن مخلوط کنید. پنبه یا قلمو را به این مواد آغشته کنید و روی برچسب ها بکشید. ۵ تا ۱۰ دقیقه صبر کنید.

پاک کردن برچسب از چوب، شیشه و دیوار و لپ تاب کمد ظرف و کابینت فلزی و چوبی با روغن و جوش شیرین

بعد از ۵ دقیقه برچسب ها به راحتی از روی سطح مورد نظر جدا می شوند. در اینجا هم میتوانید برای کندن بهتر برچسب از کارت بانکی کمک بگیرید. در آخر با یک دستمال تمیز سطح مورد نظر را تمیز کنید.

پاک کردن برچسب کندن برچسب از سطوح مختلف با روغن و جوش شیرین

حتما بخوانید: تعمیر رنگ پریدگی و خط و خش روی چوب

پاک کردن برچسب روی لپ تاب

مواد مورد نیاز:

  • الکل
  • دستمال

پاک کردن برچسب کندن برچسب از لپ تاب با الکل

یک دستمال را آغشته به الکل کنید و رو برچسب های روی لپ تاب بکشید تا برچسب ها بطور کامل از روی لپ تاب پاک شود. اگر خیلی برچسب قوی است ابتدا  یک الی دو دقیقه برچسب را با سشوار گرم کنید و بعد روی آن الکل بکشید.

پاک کردن برچسب روی ظروف شیشه ای و چینی

مواد مورد نیاز

  • آب داغ
  • سرکه
  • مایع ظرف شویی

در یک ظرف گود مقداری آب جوش به همراه یک فنجان سرکه  و کمی مایع ظرف شویی بریزید. مواد را بهم بزنید و ظرف را یک ساعت داخل آن قرار دهید. با این ترفند به راحتی برچسب روی ظرف پاک می شود. البته از روش دوم هم می توانید برای پاک کردن برچسب روی ظرف شیشه ای و پلاستیکی استفاده کنید.

توجه: در صورتی که مقداری از آثار برچسب روی ظرف ماند، از یک تیغ برای پاک کردن باقی مانده آن استفاده کنید. اما تیغ را خیلی نرم و آرام روی ظرف بکشید که روی آن خش نیندازد.

توجه: اگر برچسب خیلی محکم است و داری چسب قوی است، بهترین روش استفاده از سشوار و کارت بانکی و برای پاک کردن برچسب از شیشه تیغ یا کاتر شیشه پاک کن است.

لطفاً اگر هر کدام از این روش ها را برای کندن و پاک کردن برچسب از روی سطوح مختلف امتحان کردید، تجربه خودتون و اینکه آیا مؤثر بود یا نه؟برامون بنویسید تا دوستان دیگر هم از تجربه شما استفاده کنند.

نحوه پاک کردن چسب از روی چوب

16 دسامبر 2020

 ۰ خواندن این مطلب ۴ دقیقه زمان میبرد

پاک کردن چسب روی چوب

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از درست کردن کاردستی یا ماکت با چسب‌های خشک شده روی میز مواجه شوید. لکه‌های چسب روی میز چوبی باعث خراب شدن ظاهر کار شده و ممکن است به میز آسیب برساند به همین دلیل باید هرچه زودتر و با دقت پاک شوند. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که در ادامه به توضیح هر یک می‌پردازیم. برای پاک کردن فوری چسب می‌توانید از محلول‌های مخصوص چسب استفاده کنید یا از مواد طبیعی مانند سرکه، مایونز یا پوست پرتقال استفاده کنید. همچنین با استفاده از کاغذ سنباده یا گرم کردن قطره چسب می‌توانید حتی تکه چسب‌های بزرگ را هم به راحتی از بین ببرید.

خرید چسب از سازوکار

حلال چسب

پیش از آن که به سراغ توضیح درباره نحوه پاک کردن چسب از روی چوب بپردازیم لازم است برخی حلال‌های چسب را معرفی کنیم.

حلال چسب‌های مختلف با توجه به ماهیتشان متفاوت است. سرکه، آستون، حرارت مستقیم و روغن مایع از کاربردی‌ترین حلال‌های در دسترس هستند. 

  • حلال چسب آکواریم: پنبه آغشته به سرکه
  • حلال چسب مایع: پنبه آغشته به سرکه
  • حلال چسب نواری: روغن مایع
  • حلال چسب قطره ای: 1. سرکه 2. حرارت مستقیم مانند اتو

استفاده از استون

پاک کردن چسب روی چوب

اگر تکه چوبی که روی آن چسب وجود دارد چوب اشباع فشاری نیست یا پرداخت نشده است می‌توانید از استون استفاده کنید. از آن جایی که ممکن است استون رنگ یا وارنیش روی چوب را از بین ببرد بهتر است از آن تنها روی چوب خام استفاده کنید. دور قسمتی که به چسب آغشته شده را با نوار چسب بپوشانید تا استون به اطراف آن نفوذ نکند. تکه‌ای پنبه یا پارچه را به استون آغشته کرده و آن را مستقیما روی چوب بزنید. دقت کنید تا هنگام پاک کردن چسب، استون به قسمت‌های دیگر نمالد.

هنگام کار با استون حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید و پنجره را باز بگذارید تا هوا جریان پیدا کند.

به مدت یک دقیقه چسب را با استون خیس کنید، سپس دستمالی نرم روی آن بکشید تا چسب به خوبی پاک شود.

استون را می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین یا محصولات آرایشی تهیه کنید.

پاک کردن چسب روی چوب

با استفاده از پاک کننده مخصوص چسب روی قسمتی از چسب که با استون خیس و نرم شده بکشید. مقدار بسیار کمی از محلول را روی پارچه ‌ریخته و چسب را پاک کنید. برای پاک کردن چسب حتما از پارچه‌ای تمیز استفاده کنید.

برای استفاده از پاک کننده مخصوص چسب حتما دستورالعمل‌های لازم که روی محصول درج شده است را رعایت کرده و به دقت دنبال کنید.

دقت داشته باشید که محلول را فقط روی چسب بزنید و از زدن محلول روی چوب خودداری کنید. برای جلوگیری از نفوذ محلول به قسمت‌های دیگر بهتر است دور آن را با چسب نواری بپوشانید.

در قدم بعدی اگر نیاز بود روی لکه چسب وازلین زده و فرصت دهید تا 24 ساعت روی آن بماند. وازلین کمک می‌کند تا تکه چسب نرم شده و کندن آن را ساده‌تر می‌کند. پس از گذشت 24 ساعت می‌توانید آن را به راحتی با دست جدا کنید.

همچنین بخوانید: آموزش کامل پاک کردن انواع چسب از پارچه، لباس و فرش

استفاده از مواد طبیعی

پاک کردن چسب روی چوب

برای پاک کردن لکه چسب می‌توانید از مواد طبیعی هم استفاده کنید. برای این کار کافی است دستمالی تمیز را در کاسه ای بخیسانید که در آن به اندازه نصف لیوان یعنی 120 میلی لیتر سرکه سفید وجود دارد. سپس دستمال را به خوبی چلانده و روی محل چسب خشک شده بزنید. دقت داشته باشید که نباید مقدار بسیار زیادی از سرکه را روی چسب بزنید. دستمال را تا زمانی که چسب شل شود روی لکه بزنید سپس آن را به آهستگی جدا کنید.

اگر نگران پرداخت چوب هستید بهتر است از سرکه سفید استفاده کنید تا از هرگونه آسیب احتمالی به چوب در امان باشید.

پاک کردن چسب روی چوب

پس از انجام مراحل بالا ممکن است مقداری تکه چسب روی چوب باقی بماند که می‌توانید آن را با استفاده از سس مایونز از بین ببرید. روغن موجود در سس مایونز باعث نرمی چسب شده و جدا کردن آن را ساده‌تر می‌کند. مقدار بسیار کمی مایونز را روی چسب زده و اجازه دهید تا 15 دقیقه روی آن بماند سپس با استفاده از دستمال آن را پاک کرده و جدا کنید.

اگر تکه‎های چسب در یک مرحله از بین نرفت باید این مرحله را چندین بار امتحان کنید.

پاک کردن چسب روی چوب

در قسمت بعد پوست پرتقال را روی چسب قرار داده تا آن را تجزیه کند. سیتروس موجود در پوست پرتقال می‌تواند باعث تجزیه چسب شده و جدا کردن آن را ساده کند. پوست پرتقال را جدا کرده و به مدت ده دقیقه روی لکه بگذارید و در انتها با استفاده از دستمال تمیز آن را پاک کنید.

سنباده زدن لکه چسب

پاک کردن چسب روی چوب

با استفاده از سنباده با درجه سختی 600 روی تکه چسب ضخیم را سنباده بزنید. برای این کار کاغذ سنباده‌ای به اندازه لکه چسب انتخاب کنید تا به طور کامل روی چسب را بپوشاند. روی لکه چسب را تا زمانی که چسب کاملا از بین برود و با میز هم سطح شود سنباده بزنید. سنباده زدن را با فشار متوسط و حرکت رفت و برگشتی انجام دهید.

پاک کردن چسب روی چوب

در مرحله بعد با استفاده از سنباده با درجه سختی 1200 قسمت‌های باقی مانده چسب را سنباده بزنید. این کار را با دقت انجام دهید تا زمانیکه چسب کاملا ازبین برود. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که سطح میز را به اشتباه سنباده نزنید.

پاک کردن چسب روی چوب

پس از پایان سنباده زنی با استفاده از دستمالی تمیز و نرم سطح میز را تمیز کنید و بررسی کنید که به چوب میز آسیبی وارد نشده باشد.

پاک کردن چسب روی چوب

اگر حین سنباده زنی به پرداخت سطح چوب آسیبی وارد شده با استفاده از روغن پرداخت مناسب آن را اصلاح کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که روغن پرداخت انتخابی شما با ماده‌ای که قبلا میز با آن پرداخت شده یکسان باشد.

همچنین بخوانید: روش‌های پاک کردن چسب از شیشه ماشین

گرم کردن لکه چسب

پاک کردن چسب روی چوب

با استفاده از سشوار به لکه چسب باد گرم مستقیم بزنید تا چسب کمی شل شود و پاک کردن آن آسان‌تر شود. برای جلوگیری از آسیب احتمالی باید حجم باد روی کمترین میزان تنظیم شود.

پاک کردن چسب روی چوب

فن یا سشوار را در فاصله 5 تا 7.5 سانتی متری گرفته و به مدت 15 ثانیه به آن باد گرم بوزید. گرما باعث نرمی لکه و پاک شدن آسان آن می‌شود.

پاک کردن چسب روی چوب

اگر لکه چسب ضخیم شده یا بسیار محکم است باید این کار را برای مدت 20 تا 25 ثانیه ادامه دهید. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید زمان وزش باد گرم از 30 ثانیه بیشتر شود زیرا ممکن است به چوب آسیب برساند.

پاک کردن چسب روی چوب

برای کندن لکه چسب نرم شده از چاقوی کند یا ابزار تیز پلاستیکی استفاده کنید. چاقوی کند را زیر چسب قرار داده و به آرامی آن را زیر لکه چسب سر دهید تا زمانی که جدا شود. دقت داشته باشید که چاقو را نچرخانید یا محکم داخل چوب فرو نکنید تا آسیبی به بافت چوب نرسد.

پاک کردن چسب روی چوب

پس از جدا شدن چسب، محل لکه را به پارچه ای نرم تمیز کنید تا کاملا تمیز شود.

امیدواریم مطالب بالا برای شما مفید بوده باشد، اگر تجربه یا سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

نحوه کندن برچسب ها و استیکرها از روی سطوح

جدا کردن برچسب ها :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین کندن لیبل و برچسب از روی یک سطح، فقط توانسته‎ اید یک لایه از کاغذ را جدا کنید و چسب پشت آن با تکه‎هایی از کاغذ هنوز روی ظرف باقیمانده و منظره‎ای ناخوشایند ایجاد کرده است. در این مطلب روشها و ترفندهایی برای جدا کردن کامل و مرتب برچسبها از روی سطوح مختلف توضیح داده شده است.

برای اینکه بتوانید یک برچسب را بدون دردسر از روی سطح مورد نظر بکنید، از روشی استفاده کنید که بیشترین همخوانی را با سطح شی مورد نظر شما دارد. نوع سطحی که برچسب به آن چسبیده، می‎تواند تأثیر زیادی بر روش شما داشته و تعیین کننده این باشد که پروسه حذف برچسب، تر و تمیز صورت گیرد و یا چالش برانگیز. این روش ها را هم می‎توان برای برچسب های سالم و دست نخورده و هم برچسبهایی که بخشی از آن کنده شده است به کار برد.

نکته: روش‎های زیر را ابتدا روی یک منطقه آزمایشی انجام دهید. سعی کنید یک نقطه روی وسیله مورد نظر پیدا کنید که به راحتی قابل دیدن نیست. در این صورت اگر تکه ‎هایی از برچسب کنده نشد و باقی ماند و یا اینکه برچسب تاب برداشت، از نظر پنهان می‎ ماند. پس از رسیدن به نتیجه دلخواه، می‎ توانید فرآیند را برای بقیه برچسب ‎ها نیز تکرار نمایید.

کندن برچسب ها از روی سطوح شیشهای و فلزی

شیشه و فلز یکی از رایج ترین سطوح مورد استفاده برای برچسب گذاری هستند. اگر پیش از این سعی کرده‎اید که یک برچسب را از روی این سطوح جدا کنید، ممکن است در نهایت لکه‎های چسبنده‎ای روی سطح جسم باقی گذاشته باشید. بهترین روش برای از بین بردن باقی مانده برچسب از روی سطوح شیشه‎ای و فلزی در زیر فهرست شده است.

وسیله مورد نظر خود را در آب غوطه ور کنید

این کار یکی از ساده ترین روشهای جدا کردن بر چسب ها است و مخصوصا در مورد برچسب های بطری آبلیمو و آب معدنی و سایر بطری های مایع جات به خوبی کار می‎کند. سینک یا ظرف خود را از آب گرم متمایل به داغ پر کنید

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

وسیله مورد نظر را در آن قرار دهید تا خیس شود. اگر از این روش برای کندن برچسب یک بطری خالی استفاده می‎کنید، پر کردن بطری نیز ممکن است به شما کمک کند.

به اندازه نصف ملاقه، مایع ظرفشویی یا آب اکسیژنه به آب بیافزایید تا قدرت بیشتری داشته باشد.

وسیله مورد نظر را در آن غوطه‎ور کنید. برچسب های مختلف و چسبهایی با قدرتهای مختلف نیاز به زمان های متفاوتی برای خیس خوردن دارند، بنابراین هر چند وقت به چند وقت وسیله را بررسی کنید. حتی ممکن است لازم باشد که آن را یک شب تا صبح خیس کنید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

بعد از خیس خوردن برچسب به اندازه کافی یک گوشه از آن را در دست گرفته و بکنید. بقیه برچسب هم باید به آرامی جدا شود.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

از یک اسفنج مرطوب استفاده کرده و به کمک آن هر گونه باقیمانده‎ای را از روی سطح ظرف پاک کنید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

وسیله مورد نظر را خشک کرده و از دیدن آن لذت ببرید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

نکته: اگر جسم شما به اندازه کافی کوچک باشد، می‎توانید از یک بطری 2 لیتری که قسمت بالای آن را برش زده ‎اید به عنوان تانک آب استفاده کنید.

جدا کردن برچسب ها از روی سطوح پلاستیکی

برچسب‎های استاندارد ممکن است به سختی به سطوح پلاستیکی بچسبند. بنابراین تولیدکنندگان در این موارد نیاز به استفاده از یک گزینه قوی تر دارند. نتیجه آن این است که مصرف کننده با یک برچسب طولانی مدت روبرو است و جدا کردن آن کار خسته کننده‎ای خواهد بود. دو گزینه موثر برای جدا کردن برچسب ها ی پلاستیکی از روی اشیائی مانند بطری‎های دارو یا ظروف غذا در ادامه شرح داده شده است.

گزینه 1  استفاده از لاک پاک کن و یا پنبه الکلی

مقداری پنبه، پارچه و یا دستمال کاغذی را به مقدار زیادی لاک پاک کن آغشته نمایید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

پارچه یا دستمال را روی برچسب گذاشته و آنقدر نگهدارید تا کاملا خیس بخورد. در صورت لزوم، پارچه را روی آن مالیده و تمیز کنید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

حال برچسب را به آرامی جدا کنید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

از یک اسفنج مرطوب استفاده نموده و اگر تکه‎های کاغذ روی سطح ظرف باقی مانده است آنها را تمیز نمایید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

جسم مورد نظر را خشک کرده و از اتمام کار و دیدن ظرف تمیز لذت ببرید.

گزینه 2 – خشک کردن چسب با سشوار

در فواصل 1 دقیقه ‎ای باد گرم سشوار را روی برچسب بگیرید. گرما باید چسب را از بین ببرد.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

آنقدر باد سشوار را روی برچسب نگهدارید تا به طور کامل جدا شود.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

از یک اسفنج مرطوب استفاده نموده و به کمک آن هر گونه باقیمانده ‎ای را از سطح ظرف پاک کنید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

جسم مورد نظر را خشک نموده و از دیدن ظرف تمیز لذت ببرید.

جدا کردن برچسب ها از روی سرامیک و ظروف چینی

اکثر شرکت ها از برچسب های کاغذی برای سرامیک و ظروف چینی استفاده می‎کنند و جدا کردن آن ممکن است کمی مشکل باشد. برچسب های کاغذی تمایل به پاره شدن دارند. لذا هنگام کندن آنها در نهایت ممکن است تعداد زیادی قطعات کوچک کاغذ در دستان شما باقی بماند، در حالیکه قسمت بیشتر برچسب هنوز روی ظرف بجا مانده است. خوشبختانه، ما یک راه حل برای زدودن بقایای مزاحم این نوع برچسبها سراغ داریم.

سرکه سفید را در مایکروویو و یا روی اجاق گاز کمی گرم کنید. به طوری که به مرحله جوشیدن نرسد.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

وسیله مورد نظر خود را اگر اندازه آن اجازه می‎دهد، داخل مایع گرم، غوطه ‎ور کنید. اگر نه، یک پارچه را در مایعی که درست کردید خیس نموده و آن را روی ظرف مورد نظر قرار دهید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

اجازه دهید سرکه سفید به مدت 15 تا 30 دقیقه روی برچسب را بپوشاند.

سپس جسم مورد نظر خود را از داخل سرکه سفید خارج کرده و یا پارچه آغشته به سرکه را از روی آن بردارید. یک گوشه از برچسب را به دست گرفته و به آرامی جدا کنید. بقیه برچسب هم باید به دنبال آن به آرامی جدا شود.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

از یک اسفنج مرطوب استفاده نموده و به کمک آن هر گونه مانده باقی‎ای را از سطح ظرف پاک نمایید.

نحوه جدا کردن برچسب ها و استیکرها

ظرف مورد نظر را خشک کرده و از پایان کار و تماشای ظرفهای تمیز خود لذت ببرید.


اگر راه حل دیگری برای کندن برچسب بدون باقی ماندن چسب آن دارید، با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

پاک کردن برچسب روي چوب و شیشه با روش ساده - ديگر نگران ...

حلال چسب چیست؟ | راز پاک کردن چسب از روی چوب چیست؟ | ...

جدا کردن برچسب ها ، استیکرها و لیبل های تبلیغاتی از سطوح ...

 

 

loader

لطفا شکیبا باشید ...